5 November
Publicerat den

5 år har gått.. 5 år utan min pappa känns som en evighet och det är såå många gånger jag velat ringa och få hans hjälp/åsikt om saker och ting!
Jag tänker på honom VARJE dag, vissa dagar med ett leende på läpparna vissa dagar men en klump i magen och tårar i ögonen!
 
SAKNAR DIG PAPPA!
 
För er som inte vet, HÄR är berättelsen om min fina pappa! <3
 
Ovan:Min tatuering till minne av pappa!
Under: Syrrans tatuering till minne av pappa!
 



Carro

Sänder styrkekramar till dej Elin med en klump i halsen och tårar i ögonen. Men din pappa skänker mej även alla fina minnen med ett leende på läpparna alla andra dagar på året. Men runt årsdagen är det aldrig roligt att tänka på sina nära som lämnat oss alldeles för tidigt. Massa kramar till dej Elon! ❤❤❤



URL:


Johanna

Med tårar i ögonen börjar jag plötsligt fundera på livet och inser att jag är lyckligt lottad som än så länge har mina nära & kära vid min sida! Och får en tankeställare att verkligen ta tillvara på detta! Massor med kramar till dig bästa Elon & tack för att du fick mig att tänka till lite extra! Kram Johanna "Nanna"



URL:


Josefin

Massa tankar & kramar till dig min vän ❤️



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?