Tankar och funderingar!
Publicerat den

Ja idag är en sån där dag då jag funderat mycket på hästeriet och dess kostnader..
Det tar nästan halva min lön, så ibland känner jag att det vore skönt att slippa vrida och vända på varenda krona för att få livet att gå runt! Som tur är har jag en backup (mamma) som hjälper till när det krisar, men jag HATAR att låna pengar.. jag vill klara mig själv!
 
Just nu känner jag lite att det faktiskt tar mer än det ger.. just penga problemet! För tid känner jag faktiskt att jag har!
 
Vad skulle man göra med all tid om man inte hade häst? Jag är hästledig en dag i veckan.. å vad gör jag den dagen? Jo sitter i soffan hela kvällen! För inte har man ju mycket pengar över å till exempel shoppa för.. Om jag inte hade häst, skulle jag då sitta i soffan å dega varenda kväll?! Jag är rädd för det.
 
Å om allt bara flyter på.. hästen är hel och bilen går bra, de månaderna funkar det.. sen är det en vaccination eller att licensen ska betalas eller bilen måste in på service, då spricker liksom budgeten!
 
Vad gör alla ni som inte har häst? Vad fördriver ni er tid med? Ni som inte har barn förstås för ni lägger ju såklart er tid på era barn..
 
Sen fick man ju mersmak av Thailandsresan.. om man inte hade häst skulle man lätt kunna åka utomlands 2 gånger om året! Det ger en ju väldigt mycket också!
 
Skulle jag klara mig utan dig min fina stjärna! <3
 
 
 
 
 
 
 
 



Lisa

Läste en sak en gång som jag tycker passar in så bra på det du tänker och jag själv tänker ibland. Without my pets my house would be a clean and my wallet would be full but my heart would be empty.



URL: http://www.lisashast.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?