Dressyrtrim
Publicerat den

YES!
Lånade fridas dressyrsadel och red ett pass i ridhuset!
Känner sig nästan som en nybörjare då det är säkert nästan 10 år sedan jag red i en dressyrsadel! =)
Passet gick över förväntan och jag blir så glad över hur fin shiloh faktiskt har blivit.. har lite problem med övergångar, men det sitter även i min balans, framförallt galopp till trav, där får jag svårt att sitta ner de första stegen!
Men hon är endå så mkt mer stabil i formen, far å flänger inte alls med skallen som hon gjorde förrut! Sen har vi ju ganska svårt i vänstervarvet.. men vi jobbar på det!
Kommer nog göra en dressyr debut på Lilla Hagebys programridning den 6/10! LC:2 red nvi igenom lite igår så det blir nog det programet! =) spännande!
 
Här kommer en lite filmsnutt!
 



Therese Klintestam

Lite mer fram i traven så har hon ju världens kliv! Tycker de ser super ut för att vara första i dressyrsadeln :) handlar bara om att våga mer sen, så hon tar lite större kliv. Fina ni! Ni kommer äga på dressyren!!!



URL: http://klintestams.blogg.se


Carro

Två duktiga tjejer! Hon är så himla fin.



URL:


Pernilla

Rid LB:1 istället, det är mycket enklare än LC:2 :D tycker jag iaf :)



URL: http://instagram.com/pernillagambe





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?