Shiloh
Publicerat den

Utvecklingen på Shiloh
 
Det första tävlingsåret va hon inte speciellt mkt framåt, man fick driva som en tok för att hon skulle gå framåt! Hon hade en ganska falsk form, men ändå gjorde hon ofta vad hon skulle men med något pet..
Jag hade köpt en ny tävlingsoutfit, kavaj hööks, halva priser tror jag betalade 250kr eller nåt, hjälm och ridbyxor hööks, billig och stövlar mountain horse, hade med mig mina nya De Niro stövlar men dragkedjan åkte ner under framridningen så fick ta dessa fula reserver! Nytt Anna Scarpati set, schabrak och luva.
 
April 2011 
 
 
 
 
Detta år hade hon blivit mer framåt och jag kände mig säkrare i sadeln.. Hon va väldigt säker och sökte verkligen efter hindrena! =) Tävlade bara på vårsäsongen men hann bli endel tävlingar och vi hade som sämst 6 fel. Debuterade 1.10 sista tävlingen med 4 fel som resultat.
Utrustningen detta året då, ny hjälm Charles owen, nya ridbyxor Euro-star (som förövrigt behövts lagas efter typ varenda tävling =( ), DeNiro stövlarna är på som förövrigt dragkedjan åker ner på efter 10 minuters ridning! även detta år ett nytt Anna Scarpati set!
 
April 2012
 
 
 
Hösten 2012 behandlades Shiloh i ryggen vilket medförde att hon tömkördes i några månader! Vilken fin häst jag fick av detta! Hon rör sig mkt bättre och hoppar i en bättre form och jag kan mest sitta å njuta när jag rider! =)
Blivit bättre på att träna regelbundet oxå! Tackar Kerstin Bindekrans för all hjälp! Året har börjat väldigt bra och jag hoppas det fortsätter så!
I falsterbo köptes en ny kavaj och skjorta från Spooks som aldrig användes förra året.. Så den invigdes i år och jag älskar Spooks kläder! <3 
 
April 2013
 

Ser ni nån skillnad på henne år från år?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?