Bilder från Åby
Publicerat den

Tess va ju med så hon fotade oss i 1m klassen som vi för övrigt va felfria i! =)
Nu är vi alltså kvalade att rida avd A i 1m!
Rundan kändes helt ok! kom tokigt på andra hindret men hon räddade mig min fina stjärna! =)
i 1.10m hade vi 8 fel! Där märks det attt det blir högre, när vi kommer fel hinner hon liksom inte upp! 2 rivningar alltså, men känner mig nöjd med Shiloh! Jag måste komma tillbaks snabbare i sadeln och räta upp mig mellan hindrena!
Film från 1m kommer! =) men här är några bilder! Första bilden är på andra hindret som vi kommer tokigt på! =)
 
 
Här är 2 mobilbilder som bella tog!



Hillevi :)

Åh vad fina ni är!! :D Så snygg hon blev i det svarta blingbling-schabraket :)



URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?