21 maj
Publicerat den

Dåligt med bloggning här ett tag!
 
Har varit dunderförkyld i en veckas tid nu.. SUCK!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. så det här blir väl ett inlägg om allt å inget!
 
Igår va det Vårruset i norrköping och jag joggade/gick 5 km.. Förkylningen satte stopp, kändes som jag hade mer att ge men vågade inte pg.a. förkylningen, dumt att riskera att bli sämre igen! Så jag joggade på de ställen som det stod mest folk å tittade! =D
Runt kom jag iallafall och vi hade efteråt picknick i gröngräset, vi va alltså 5 st från jobbet som sprang + Johanna från Fröken Flora! Tur med vädret hade vi, helt perfekt med mina mått mätt! 
 
I söndags va jag hundvakt åt Elvis.. En riktig sötnöt! han kunde koppla av riktigt bra i min lägenhet så det blev ganska slappt mellan de 2 promenaderna som vi hann ta!
 
Ikväll va bella här en snabbis och vi käkade spagetti och köttfärssås! Hemskt egentligen hur dålig man är på att laga mat.. typ 1 gång varannan vecka lagar jag varm mat.. ILLA! Skärpning!
 
Nu taggar jag inför helgen som bjuder på tävling på NFK på lördag och på kvällen blir det Dirty Industrial Party, jag ska vara utklädd till sjuksköterska! =P Har lite kvar på min outfit som jag ska fixa.. har bl.a ett paket att hämta ut! Kommer bli en grym tillställning som man sent kommer glömma..
300 personer är det ungefär som kommer vara utklädda! 
 
På söndag är det morsdag, vågar inte planerat nåt särskilt för den dagen för jag kommer nog vara bakis till tusen! Syrran jobbar oxå så vi får helt enkelt fira mamma en annan dag! <3
 
För 1 år sedan exakt va jag å frida på rhodos så här kommer några bilder därifrån!
 
Tjipp å hej!
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?