FILM
Publicerat den

Här kommer en film från långfredagens pay and jump på VRF..
Hoppade 2st 90cm rundor! Den första rundan (som är på filmen) känner jag mig nöjd med..
Fick ett bra flyt mellan hindrena, bra känsla! =) Resultat: Felfri!
 
Andra klassen känner jag mig inte alls nöjd med, kom nära på endel, tröck av tidigt på endel och ganska flängigt mellan hindrena.. =( Känner att min gamla ridning va tillbaka.. jag har ju fått en ny häst efter hösten och nu ska jag lära mig rida på ett annat sätt, men det är lätt att falla i gamla vanor! Resultat: 4 fel
 
Nu ska vi till VRF igen, på lördag den 6 april.. då blir det 90-1m! Hoppas de får ordning på utebanan så man kan rida fram ordentligt!
 
 
 



Bella

Fina fina ni <3 Ni kommer kunna debutera 120 i år om ni ska hålla på sådär!! :)



URL: http://www.gabriellacarlsson.framgang.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?