Shopping!
Publicerat den

Igår va jag å frida på en shoppingtur nere på Ingelsta!
Min plan va att handla ett par shapeup "cykelbyxor" typ.. som man kan ha under klänningar, de håller in magen och ser till att man inte får skav när låren går emot varandra! =) bra va! =) hhahaha
 
Jag fick dock med mig bra mkt mera än de! Men de mesta handlade jag på rea så fick mkt för pengarna!
 
På H&M där jag köpte de fick jag oxå med mig en brun utan sol, bäst att gardera sig om sommaren blir skit! =P
 
 
På hööks blev det ett par skor! Ska ha dem privat först å sen kan de få bli ridskor, köpte en borste oxå! Halva priset på skorna + att jag hade fullt stämpelkort så det blev ca 170:- totalt på Hööks!
 
 
På Lager157 blev det en stickad tröja för 100:- och 2 linnen, 150:-st men köpte 2 för 200:-!
 
 
På Gina Tricot blev det ett basic linne med lite djupare rygg för 100:- och ett skjortlinne för 50:- + ett nagellack..
 
 
Sprang in på stadium outlet för att kolla keps, min blev så skitig på bråvalla så det blev denna för 100:- Där hade jag presentkort på 20:- så betalade 80:- =)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?