Livet rullar på!
Publicerat den

En liten update här:
Allt rullar på! Försöker vara på gymmet 2-3 dagar i veckan och igår hade jag mitt andra pass med PT:n... Han körde hårdare denna gång och pushade mig att klara mer än jag skulle gjort själv! Fick lite nya övningar oxå! Ökat endel vikter ganska mycket.. Tummen upp, nu äre bara att fortsätta kämpa!
-10 kg är målet till midsommar! Hejaheja!! Nog om träningen på gymmet!

Shiloh är finare än någonsin Första hopptävlingen är planerad till 6/4! Innan dess hoppas jag på 2 pay&jumps.. Ev blir det Linköping 3/3 och VRF 29/3!
I onsdags va det hoppträning för Kerstin och jag känner mig mkt nöjd, hoppade inga höjder men känns som det är viktigare att det funkar mellan hindren och det börjar det göra nu.. Ibland har jag dock svårt att hinna med att räta upp mig och ta tillbaka mellan hindren, men jag vet mina svagheter! =) Bara å jobba vidare och förhoppningsvis gör gymträningen att jag får mer magmuskler och orkar hålla mig mera upprätt i ridningen!

Just nu sitter jag i stallet och väntar på att hästarna ska äta upp sin frukost! Tror det blir lite tömkörning för shilohs del idag, va ett tag sen nu.
Sen ska jag nog sola, ta en sväng förbi hööks och granngården! Ikväll blir det mys hos Bella med bästa brudarna!
Trevlig helg!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?