Fredag!
Publicerat den

Jobbade kort dag idag och sen blev det direkt till stallet! Ingen ridning idag! Shiloh har gått rätt hårt sen hon kom igång så det blir 2 dagars vila för henne!
Ikväll är vi några som ska till Ardor och käka, har aldrig varit där så det blir spännande, kul att vädret är bra då de har en vädigt mysig innergård vad jag förstått!
 
Imorgon ska jag hänga med Frida tidigt till stallet för hon har morgonfodringen och känns som att jag behöver vara med några gånger för att lyckas när jag själv kommer ha morgonfodring+ utsläpp vartefter.. det är ju några hästar att hålla reda på! =/
 
Blir kräftskiva imorgon kväll.. en kräftskiva som blivit tradtion! Är nog 4:e året jag är med, men det är syrran kompiskrets som är där! Börjar kvällen med brännboll! =)
 
För att komm in i helgmode så lyssnar jag på denna!
 
SOUNDCLOUD
 
 
 
Här kommer en bild från när mamma och jag käkade kräftor och räkor förra helgen! Älskar skaldjur! =)
 
 
TREVLIG HELG!!!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?