Bravo!
Publicerat den

 
Känner mig rätt nöjd med dagen! Jobbade till 17 sen till stallet och efter stallet en promenad/jogging runda runt promenaderna!
 
Frida hade varit snäll och fixat marktjänsten åt mig idag så jag kunde lyxa med att bara åka dit å rida! 
Uteritt stod på schemat och det blev det verkligen.. Har ju mest ridit ut själv och lyckats hitta lite ridvägar å likadant idag, men dagens ridtur blev lite längre än de andra! Fick ringa frida en gång och fråga var jag skulle ta vägen, å lyckades nog hålla rätt kurs ett tag men jag kom inte ut ur skogen på det stället som jag tänkte mig.. så istället för att kunna ta en härlig galopp på fältet hem blev det att trängas med bilar på asfalten..haha! Tur man har en snäll häst! =)
 
Jag har börjat kolla på ny bil.. Förhoppningsvis ska jag kolla på en i helgen! Har tittat på den flera gånger och i tankarna har jag nog redan köpt bilen! Jag är nog lite kär!
 
Såå, det är någon som är intresserad av min bil? :-)
Seat ibiza -03 har gått ca 14500 mil.
Automat, bensin.
Fina vinter och sommardäck!
Prisidé: 30.000
Hör av dig!
 
 
 
 
 
 
 



Frida Örnborg

what?! ska du köpa ny bil?! :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?