TGIF
Publicerat den

MEEN! 
Helgen är fullspäckad!
 
Dagen har spenderats på jobbet 9-13, sen stallet och fixa inför morgondagens hopptävling på VRF..
Smörjt allt läder och polerat hästen! =)
Blev en sväng på gymmet på kvällskvisten och sedan blev det soffhäng med bästa Bella! =)
Blev tacos och chokladpudding med grädde och jordgubbar till efterrätt.. MUMS!
 
 
 
Imorgon är det som sagt tävling.. anmäld till 90cm-1m! Dock är det ganska mycket starter och de har skjutit på starttiden till 10 istället för 9 för att banan ska hinna tina lite så den är ridbar, så tyvärr kommer jag nog bara hinna hoppa 90cm, ska på kurs i Linköping med jobbet på eftermiddagen och tåget går 13.54, såå det blir tyvärr omöjligt OM det inte är så att de är lite snälla och låter mig rida först i avd A istället för i Avd B.. Vi får se helt enkelt, är inställd på att bara hoppa en runda! =(
 
Ska ju äntligen få använda min nya kavaj från Spooks som jag köpte i falsterbo i somras.. har ju inte tävlat sen innan midsommar! Köpte även en ny tävlingspiké från spooks, men den använde jag förra helgen första gången!
Superhärliga kläder! Älskar Spooks!
 
 
 
Som sagt efter tävlingen är det linköping som gäller med jobbet! Matrix och Loréal ska ha visningar och sen är det käk och Harrys som gäller! (Y)
 
På söndag är jag antagligen lite bakis och sen ska jag på Homeparty hos Frida! Living and Room.. Fina saker men ganska dyra, kollade igenom katalogen och hittade några ljuslyktor som är fina, annars ska jag försöka hålla i pengarna!
 
Under april blir det både ullared och Göteborg Horse Show.. Så vill spara lite pengar tills dess! =)
 
Förresten! Hittade vit saltgurka när jag va i affären idag, det är ju sååå himla gott! 149:- /kg så det är ganska dyrt såhär tidigt på säsongen men det är det värt! =)          
 
                                                   
 
 
 
Trevlig helg! <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?