Shopping!
Publicerat den

Då har andra dagen av fina hästar och mkt shopping passerat!
Det har blivit sena kvällar 2 dagar i rad..
Idag när dressyren va så drog mamma jag å Bella till Nordstan och käkade god lunch, kyckling med potatisgratäng och kollade runt lite i "vanliga" affärer!
Fick med mig ett par jeans av ginas favoritmodell, har nog haft alla färger som finns i den modellen! :-)
Igår blev det en snabbvisit på Zara oxå å där blev det 2 par jeans av deras favoritmodell, dumt att byta när man hittar några man gillar!

På hästprylfronten har det blivit ett billigt ofodrat regntäcke från Börjes, ett BR schabrak i turkos/grå, tyglar, Hunterstövlar och sist men inte minst ett par nya ridstövlar!! :-)
Det är inte lätt för en tjej med små fötter och feta vader att hitta ridstövlar, men håller tummarna för att dessa från Fellini ska bli mitt bästa stövelköp någonsin! Håll era tummar oxå är ni snälla.. Mina 2 senaste har inte passat, dragkedjan åker ner efter några minuters ridning! :-(

Nu är det väl egentligen köpstopp men fick ju ett AS schabrak av Bella i present så ett sånt blir det antagligen i svart och bling bling kant!
Ska kolla om jag hittar några billiga och vettiga stigläder oxå!
Har kärat ner mig i en fleecetröja från Spooks men finns inte i rätt storlek här så beställer nog en när jag kommer hem, ev. nästa månad! :-)

Igår avtackades Ninja la silla på Scandinavium och jag kunde inte hålla tårarna tillbaka riktigt! Fina lilla hästen!

Imorgon blir det 2 hoppklasser bl.a världscupfinalen i hoppning! Alla svenska ryttare vidare till finalrundanp imorgon! Kommer bli en sjukt bra dag!

Vi ses å hörs! Puss å godnatt

Tyvärr inga bilder i detta inlägg eftersom bloggappen suger!! :-/







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?