Godmorgon!
Publicerat den

Dagen är ganska fullspäckad! Ska åka å hämta transprten om en stund och bege mig ut till mamma å fylla den med skräp som ska till returpunkten..
Sen Ska Frida A med mig till stallet och checka av läget inför göteborg.. Då hon och cilla ska ha hand om Strass och Shiloh kan det vara bra om de har lite koll på vart alla saker är! 
Sen ska hon nog rida lite på shiloh tror jag! =)
 
Jag har även en annan häst att rida idag, nämligen Frida Ö:s häst Kasper.. igår hade han visst varit mer vild än tam så målet är väl att inte ramla av kan jag känna! =P
 
Får se vad kvällen har att erbjuda.. imorgon bitti blir det troligtvis mys frukost med Carro, å kanske Robban om han är hemma! <3 Länge sen vi sågs nu!
 
Synd att inte solen är framme när man ska vara ute i stort sett hela dagen! =(
 
Nä nu äre dags för frulle för jag kan höra min mage kurra! 
 
Puss
Några bilder från fotograferingen med Tess i okt...
 

 



Frida

Haha du kommer sitta kvar ;) och tack snälla för hjälpen! <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?