April April din dumma sill
Publicerat den

Då va vi inne i april nu då! Underbart!
 
Har haft mysmorgon för mig själv idag, vaknade halv 9 och nu är klockan 11.20.. Har spanat runt på nätet med datorn i knäet! Börjar dock känna mig riktigt hungrig så när jag skrivit klart är det dags för frukost/lunch! 
 
Helgen har bjudit på många trevligheter! Va ledig i torsdag så mamma jag å syrran tog en tripp till ikea! Blev lite smått å gott inhandlat. I fredags va det ju pay n jump som tog hela dagen och kvällen avslutades med utgång, besökte den nya klubben SAGA.. men det blev en stor diss för oss, va kanske där i 40 minuter! Mkt konstigt folk och vi va nog alldeles för nyktra dessutom! Så vi begav oss till PULS istället.. där va det hur mkt folk som helst eftersom Medina uppträdde, blev lite dans där iallafall! Väldigt blandat med folk.. summa av kardemumma ingen höjdar utgång =P
 
I lördags va vi bjudna till syrran och henka där det vankades påskmiddag.. riktigt mysig kväll! Vi spelade "ryktet går" och det uppskattades av alla!
Jag och mamma fick inviga deras gäststuga och vi sov riktigt gott förrutom att mamma promt ville att Elvis skulle sova med oss och han snarkar som ett AS.. vaknade av hans snarkningar men gick upp å petade lite på honom så slutade han som tur va.
 
Eftermiddagen igår spenderades i stallet! Underbart väder ute, när jag va klar med stallfix och ridning satt jag 30 min utanför stallet och solade.. jätteskönt! Härligt att det är ljust så länge nu oxå!
 
Idag har jag inte mycket planering, tror jag ska bege mig ut på en promenad efter jag ätit och sen blir det stallet!
Köpte nya gardiner på ikea så skulle vilja få upp dom oxå! 
 
Hoppas ni alla har haft en mysig påsk.. Imorgon är det back to work som gäller, skönt med kortvecka iallafall!
 
PUSS ♥
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?