Tisdag!
Publicerat den

Vilken skön morgon jag haft! Vaknade av mig själv runt 8.. låg kvar i sängen nån halvtimme och gjorde morgonens koll på fejjan och bloggarna! =)
 
Gick upp och käkade frukost i soffan med datorn i knät! Satte igång en maskin tvätt och satt å latade mig en stund till! Sen blev det en förmiddagsfika med Frida 2 trappor upp .. Chokladbollar MUMS!
När jag kom ner igen va tvätten klar, så jag hängde den och nu är en ny maskin igång.
 
Ska plocka undan lite här hemma nu och sen göra mig iordning för jobb. Min första kund idag är fina bella! <3 
innan vi börjar färga henne ska vi käka lunch!
 
Linda har Shiloh idag och hon hade varit fin idag när hon tömkörde henne, det verkar som att damen har fattat vad det handlar om! Imorgon ska vi åka till fursta och få hjälp av Kerstin Bindekrans med tömkörningen.. 1v kvar till återbesöket och jag känner att Shiloh blivit mkt bättre i bakkärran! Håll era tummar nu för att vi snart är back on track!
 
Jobbar till 20 idag och efter det blir det nog häng med frida och fruarna från Hollywood! =)
 
Bild från helgens utgång!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?