Off
Publicerat den

Ibland känner jag mig så himla ensam, ensammast i världen! Jag har mina fina vänner som är bäst såklart och min famij som jag älskar över allt annat men jag saknar det där som jag ibland får känslan av att ALLA andra har..
Någon att krama å pussa på å dela vardagen med! :-(
En vacker dag har alla vänner den där någon och jag är livrädd att bli gammal själv..
Medans alla har det där fredagsmyset kommer jag sitta själv! Jag får panik på den känslan och den stressen!! :-/



Bella

Du kommer inte alls blir gammal själv och när alla andra har fredagsmys så kommer du oxå ha det. Du är världens goaste, finaste och snällaste tjej och snart kommer Mr Right till dig med, det är jag övertygad om! <3 Var inte ledsen. För du är bäst.



URL: http://asterix.blogg.se


Ella

Hej Elin jag vet precis vad du menar. Är precis i samma situation o får panik när jag tänker tanken o va själv jämt, men jag försöker göra saker som bara jag kan o vill just nu, och inte leta efter mr right. Man vet aldrig va som händer i livet, lev här och nu. Du är inte ensam. Kramis



URL:


Pernilla

Puss på dig Elin! Vi får ha fredagsmys ihop helt enkelt! :D



URL: http://peggs.spotlife.se


Elin Anna Berg

Håller med Bella till fullo! Du kommer hitta en trevlig karl en vacker dag för du är en sån underbar tjej:) Ut och njut av singellivet så länge:)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?