Modell!
Publicerat den

Shiloh och jag lekte modeller i lördags! Jag fick i födelsedagspresent (i februari) att bli fotad av Tess, har dock inte blivit av, allt ska ju stämma! Vädret och att båda kan.. Så vi slog lite spontant till i helgen!
Sen är det ju mycket som ska till för att bilderna ska bli bra när man fotar tillsammans med ett djur! Vi hästmänniskor vet ju att vi vill att hästen ska ha öronen framåt.. sen som människa vill man ju oxå få till ett bra leende i samma ögonblick som hästen har sina öron framåt, haha! men det va många bilder som blev bra tycker jag!
Jag har ju inte ridit shiloh på 7 veckor ungefär så hon tyckte det va jättekul att få galoppera lite! =) Även jag såklart! 
Här kommer en hel drös! 
 
 
 



Pernilla

Ni är så fina så! :-) <3

Svar: TAAACK!!
Elin Eriksson



URL: http://peggs.spotlife.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?