Höst
Publicerat den

Har varit tävlingar i stallet hela helgen! Det har ju varit underbart väder och jag känner mig nöjd över att jag varit ute nästan hela dagarna och verkligen tagit vara på den fina hösthelgen! :-)

Cyklade lite spontant till Carro å Robban och käkade mat igår kväll, när jag kom dit va det fullt hus =) sen blev det mys i sängen där hemma framför Solsidan, eftersom de är nyinflyttade har de bara tv i sovrummet än.. =) Skönt för dem med större lägenhet, det är nog inte alla som skulle palla att bo så som ni gjort innan!

Veckan bjuder på kurs idag med sussanne på Matrix och på fredag ska vi storstäda på jobbet! Mellan där blir det jobb å stall, blev hästledig på torsdag så då ska jag ta en efterlängtad sovmorgon.. har ju gått upp innan kl 7 hela helgen! =/ Så det va lite trögt att kliva upp idag!

Hoppas ni har det bra allesammans!



Jossan

Idag ses vi äntligen igen <3 vad fiiin du var på kortet till detta inlägg, eller alltså det är du ju alltid med gilla detta lite extra!! Puss



URL:


Carro

Alltid så trevligt när du kommer! Håller med ovanstående skribent om din fina bild! Du är grymt snygg!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?