Redan torsdag!
Publicerat den

I tisdags var jag med shiloh hos Jocke mossenberg på hästklinkiken! Han böjde, knäckte och tryckte både här och där! I början va hon sur men när han va klar va öronen framåt :)
Vilken grej alltså! Ska tillbaka om 3 veckor och tills dess ska vi fortsätta med tömkörningen!

Va i stallet i morse eftersom jag hade utsläpp! Innan jag släppte ut hästarna körde vi ett pass på ridbanan! Började i det svåraste varvet som är höger! Hon skötte sig bra, gjorde öppna på långsidan, vände in vid a och c och gjorde skänkelvikningar ut till spåret! Detta hade vi aldrig klarat utan Kerstin Bindekrans hjälp! :-)
Sedan gjorde jag samma sak i vänster varv! Hon gjorde det bra här oxå! Vi håller oss till skritt än så länge..
När vi va klara blev shiloh ihopsläppt med de andra hästarna efter att hon gått själv i 2 månader! Äntligen nån å bråka med igen! :-/

Imorgon får hon vila och på lördag tänkte jag köra henne i pessoaselen och några bommar, ev ett sockerbits hinder mot slutet! :-)

Nu har jag precis avnjutit frukost i soffan insvept i en filt och druckit varm oboy, blev blöt och frusen när jag va i stallet!
Tvättat endel nu på morgonen oxå! Jobbar 14-20 idag så ska hoppa in i duschen och göra mig redo!





Daniela

Hej!
Allt bra?
Kika gärna in på min blogg om du får tid över, lovar att du inte kommer ångra dig :)



URL: http://powerpony.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?