Tävling NFK
Publicerat den

26/5-12

90cm Avd B: Blev jätte stressigt till denna klass.
När jag kom till tävlingen hade de prisutdelning för avd A.. jag startade som nr 12 av unghästarna! OPS!
JaJA, hade Emma med mig, vi satte fart och hästen fick 2 varv i galopp på framridningen, kollade på 2 ryttare så jag lärde mig banan sen gick jag in på framhoppningen! =)
Hoppade några språng och det kändes bra! Dock skakade jag som jag vet inte vad bara för att jag va så stressad..
Shiloh stannade på första hindret (!), snett bakom första hindret stod funktionärer, bommar, murdelar och en massa annan skit så hon tittade snett på det. Vi hoppade om och resten av banan gick felfritt och jag tycker jag fick ett bra flyt på resten!
Detta kan ha varit min sista 90 klass! =) har nog startat 7st 90cm i år och varit felfri i alla!

1m Avd B: Fick en bättre framridning till denna klass och det gick bra på framhoppningen!
Hade ett ganska friskt tempo, fick ett bra flyt genom hela banan utom linjen 4-5... kom för tajt till 5:an så den bommen föll!




Nästa tävling blir 10 juni på NORF. Där rider vi 2 st 1m. =)



Lisa

Dagens snyggaste ritt =)



URL: http://lisashast.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?