Rhodos!
Publicerat den

Här kommer lite blandade bilder från Rhodos!
Resan va lugn och skön! Blandat väder men det räckte med sol för min del..
Vi fick lite av allt när vi va borta, shopping, sol, bad, goda drinkar,  god mat!
Inget party blev det, tanken va inte att det skulle bli en party vecka men jag tänkte att vi kanske skulle gå ut en kväll iallafall.. men det va ganska dött såhär tidigt på säsongen, så det blev inget av det.. =(
Hotellet låg väldigt off så det blev lite promenad för att ta sig till "centrum" där alla restauranger och barer mm fanns, även den stora Falirakistranden låg där.. ca 30 min gångväg från hotellet!
På hotellet va det frida och jag, 3 damer i ett annat rum och en pojke och hans pappa i ett tredje rum.. det va vi som bodde där! Det fanns 47 rum typ så det va ingen rusning vare sig vid frukosten eller poolen! haha
En kort sammanfattning! Här kommer bilderna!
När man inte har internet på mobilen utomlands får man hitta andra sätt att roa sig på..
Frida och jag roade oss med att göra kollage, spela kort och yatzy!
Kollage va en smart grej tycker jag, då slipper man laddda upp 100 kort när man vill visa er här på bloggen.. det räcker med några, men flera kort i ett liksom! =)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?