Hemma <3
Publicerat den

Nu ligger jag i min egna säng, den är mjuk och skön! :-)
Jag ser på tv innan jag somnar och jag kollar bloggar, facebook mm när jag vill!
Det är små saker, men de har varit väldigt saknade på Rhodos! :-D

Nu ska jag sooova! Imorgon väntar jobb igen och i helgen blir det tävling!
Ska försöka få till ett "Rhodos inlägg" innan veckan är slut!

Skickar med en bild på mina fina tånaglar som Karin på jobbet fixade på mig innan jag åkte! Pedikyr+permanent färg kostar 795:-. Håller i flera veckor, nästan hela sommaren om man snyggar till dom lite själv! :-)

Godnatt




Elin Anna Berg

Välkommen hem!! du har varit saknad:)



URL:


Pernilla

Jaa det ska jag! :) Blir 90 (som framridning typ hehe) + 1m på lördag och 1m + efteranmälning till 1,10 (debut) om han fortfarande känns fräsch o så! :) Vilka klasser ska du rida?





URL: http://peggs.spotlife.se


Bella

ÄNTLIGEN ÄR DU HEMMA VÄRLDENS BÄSTA ELIIN <3



URL:


Pernilla

Aha, det hade jag tänkt från början men har ju dubbelnollat 1m nu de 3 starter jag gjort så tänkte iallafall prova. Har ju dock inte tränat något alls sen tävlingarna drar igång, men får driva, styra och blunda haha :D Ska va med på NORF den 10.e tänkte jag. Sen kanske det blir nån mer dressyr i juli :) Du då?



URL: http://peggs.spotlife.se


Sanna

sv; Vad roligt!! Visst är Lanciro u: Miss Blackie! Ska lägga upp bilder så du får se. =) Hade hans syster Kardelia oxå, men fick tyvärr ta bort henne för två år sedan pga skada.



URL: http://timmerlass.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?