50-årsfest!
Publicerat den

Idag innan jag börjar jobbet ska jag få mina bryn och fransar tillfixade! Skööönt!
Då ska ni få se före och efterbild på det tänkte jag! =)
Ikväll blir det hoppträning på vrf, snälla Linda kunde hänga med mig, tänkte göra ett försök å åka själv annars om jag inte fått någon med mig! men hon är ju lite trälig att sadla själv ute sådär!
Imorgon ska jag å frida handla till våran 50-årsfest som äger rum på fredag! jag hoppas det kommer bli en kanonkul kväll! jag ska faktiskt lyxa till det och bli sminkad och stylad av min gamla klasskompis vicky! =) Ska bli så skönt sen och bara komma hem och ta på sig kläderna så är man klar! fick presentkort på det när jag fyllde år!
jahopp, det va väl allt för dagen! byebye
ett kasst kort med mobilkameran från ryttargalan på mig och frida!



Frida

asså fan Elin jag kommer se ut som en uteliggare brevid dig !



URL: http://friduusss.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?