Dagen D
Publicerat den

Yes!
NU är den här! Äntligen!
Idag vankas det 50 årsfest! Jag fyllde ju (.. host 27 =P) och Frida fyllde 23 så det blir ju 50!! hhaha

Planeringen är hög inför ikväll! igår shoppade jag lite nytt till ikväll =) färgglatt it is!
igår när jag kom hem runt halv 10 gick jag upp till frida för att vi skulle prova vad vi skulle ha på oss.. när jag kommer dit ligger frida sur i sin säng med onepiecen på och godiset i högsta hugg!

Hon hade redan provat sin klänning hon beställt och det gick inte bra om man säger så! =( hon kom inte i den alls!! så nu tröståt hon lite godis och sura som sagt!

Mina grejjer jag köpt passade bra! allt såg bättre ut när man fick på sig stumpbyxorna under istället för de bleka benen man såg i provrummet! usch! =P men den ena blusen jag köpte höll en knapp på å lossna så ska försöka hinna fixa det idag!

Strax blir det stallet där linda ska kolla igenom shiloh.. spännande!

Sen blir det stallfix!

Ska möta frida på HC  11.30 för att handla dricka på systemet och fixa blusen och hon fixa ny klänning! hoppas den finns på HC, jag såg att den fanns i stan igår iallafall!

Kl 14 måste jag börja med hennes hår! för att sedan ska jag vara hos vicky kl 16 för att sminka mig och fixa mitt hår! ska bli såå skönt att slippa göra det själv! =D

är klar där kl 18 å då är planen att bli hämtad och dra till ljunga i ilfart för att fixa med käket! =) 19.30 kommer gästerna! WIIIE!

Kvällen avslutas på hugos!

Ses vi??


Have a nice day!

(sorry, orkade inte lägga in nån bild!)



sara

tack för en rolig kväll! måste ju lägga ut en bild på sminkningen me! puss å kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?