Söndag.
Publicerat den

Sitter på balkongen och äter frulle! Skön start på denna söndag, inte är jag bakis heller eftersom jag va på en lugn middag igår!
 
Va ute i fredags.. Hugo, det va lite dåligt med folk tycker jag men vi hade kul iallafall! Älskar mina vänner verkligen! Man behöver aldrig känna sig ensam, de finns alltid där! <3 Kärlek till er!
 
Har mkt planer för dagen, vet inte riktigt vad jag ska göra! 
Tänkte börja med att åka till stallet och gå en promenad med Shiloh, börjar hårdträningen lugnt! :-)
Sen är min tanke att hon ska ridas 15-30min i alla gångarter 5 dagar denna vecka..
Den 18 augusti är första tävlingen och det blev inte Nykyrka som jag tänkt, ändrade mig och åker till Nyköping istället! Hoppar 95cm+1m. Där har jag aldrig varit! Nån annan som har det? Bra tävlingsplats?
 
Andra planer för dagen är att måla min hylla en sista gång, lägga golv på balkongen och plantera om i mina balkonglådor.. de vissna penseerna som är där nu är allt annat än levande!
 
Veckan som kommer har jag semester ons-sön... Har varit riktigt segt att komma igång efter mina 2 veckors ledighet, så det kanns kanon att få några dagar ledigt igen! Är det nån annan som är ledig i veckan å vill hitta på nåt så är det bara att höra av sig! =)
Hoppas på sol och bad så man bara kan slappa, men jag skulle inte tro att det blir så tyvärr! 
På onsdag blir det lite stallfest, grill å chill och ev en utgång! På fredagen blir det kräftskiva! =) Älskar kräftor och räkor! MUMS
 
Det va väl allt för den här gången!
 
PUSS & KRAM
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?