Måndag!
Publicerat den

Började veckan med en ledig dag! =)
 
Började med en promenad runt strömmen med Carro! Mkt bra start på dagen! 
Sen blev det lunch på stan efter en liten uppfräschning... Blev Tasty thai med tobbe carro robban josse och jacke! MYS!
 
När jag kom hem gick jag upp till Frida, hon har tjatat på mig att lära henne göra plattångslockar.. Så det blev en kurs i det! =)
Efter ca 1 timme va hela håret lockigt, med olika kvalité på lockarna =) Men det va ju bra mkt lockigare än vad hon lyckats få till tidigare! Det krävs träning.. det kan bara bli bättre nu!
 
Resultat:
 
Sen fick jag den brilljanta iden att dra till Gamla Linköping och besöka Cloettas bod. Frida hakade på då hon ville ta en runda på Biltema! =) Så jag bunkrade till stallets kiosk oxå när chokladen va så billig! Handlade choklad för 350:- =P 
 
 
Väl hemma blev det god middag med Bella, Frida och Malin.. Titus joinade oxå! Soffhäng med Wallander avslutade min effektiva lediga dag! =)
 
Nu blir det jobb till på fredag sen har jag semester 2 veckor! UNDERBART! =)
Hoppas verkligen att sommaren kommit tills dess...
Idag verkar det ju bli en kanon dag! Ta vara på den ni som är lediga! Dra till nån sjö och sola och bada lite! =)
 
KRAM



Therese Klintestam

mysig dag!



URL: http://tesskliintestam.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?