Falsterbo
Publicerat den

Kom hem från falsterbo i söndags kväll!
2 nätter på hotell i Malmö med mamma och Bella..
Både på vägen dit och hem kom det en del skurar men väl i falsterbo har vi klarat oss bra från regnet, några stänk på eftermiddagen både lördag och söndag.. på söndagen blåste det endel oxå! Men Man får väl va glad att metrologerna hade fel, de sa ju regn hela dagarn i stort sett!
 
Fredagen åkte vi från norrköping runt halv 9, framme i falsterbo 13.30, hade inga läktarplatser denna dag men vi åkte ändå dit och kollade på nationshoppningen! tur va väl det eftersom Sverige vann! Riktigt kul att se! =)
Det va ju det tänkte os laget som red men tyvärr har ju Malins häst Tornesch skadat sig och är inte frisk till os!
Lisen och matrix är ju inte alls på samma nivå som malin och tornesch! 
 
Vi va på tävlingarna hela lördagen och söndagen och hade bra platser båda dagarna!
 
Shopping!
Det blev som i göteborg i februari, jag handlade allt mitt från samma företag! haha =) Smidigt!
Spooks prylar blev det denna gång!
En jättesnygg och gosig väst med fluffig krage, en svart kavaj och en tävlingstop! =)
Nu längtar jag ju tilll nästa tävling som ni kanske förstår så jag får använda mina nya grejer!
Lite bilder i hullerombuller ordning!
 
 
 
 
Anmälde mig till 3 tävlinga igår, det blev nykyrka 18/8 90cm+1m, NFK 26/8 1m+1.10m och Söderköping 1/9 1m+1.10m.
Har ni kollat något på tävlingarna?? vad ska ni åka på??
 
KRAM!



Kim

Hur är Spooks kavajen i storlek?

Svar: Den är normal skulle jag säga, har M i min.. =)
Elin Eriksson



URL:


Pernilla

DÖÖÖÖÖÖÖR på kavajen! Velat ha en sån sjukt länge!! Kosta den inte flera tusen? :D



URL: http://peggs.spotlife.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?