URdålig bloggning!!!
Publicerat den

Jag har inte gett något nyårslöfte om bättre bloggning bara så ni vet..
Kommer blogga när jag känner för det!

Shiloh har varit igång en vecka nu och hon är pigg å glad!
Hon har varit ganska sur vid ompyssling så det är nog bra att komma igång igen..
Är såå fruktansvärt ridhussugen! =) Skulle göra vad som helst för att ha tillgång till ridhus 4 månader om året!
Just nu äre stenhårt i backen precis överallt, MORR!!! Är inte så lätt att få igång pållen då..
Köpte ett nytt täcke med hals till shiloh för ett par veckor sedan när jag va trött på all lera varje dag.. det var ett väldigt bra köp!
Va ju på Sharpman i december oxå och fixade till min sadel, blev omstoppning, ny pad och ny sadelgjord! Ska se över den i sommar sa dom, men den får nog hålla denna tävligssäsong tror jag! Varför ska det vara såå sjukt dyrt med sadel??

Har köpt biljett till ridsportgalan i linköping den 28 jan, kan bli riktigt skoj! Blir pendeln tur och retur! =)
ska försöka hinna med att köpa nån ny klänning tills dess.. funderar på att fråga min gamla klasskompis Vicky om hon har nån tid kvar den dagen för att sminka mig! hon är ju så duktig och det är ju inte varje dag man går på gala! =)

Inte långt kvar till Göteborgs resan med stallet den 25-26 februari! Vi är 20 stycken, sjukt kul =) Tyvärr har jag inte mycket pengar över till shopping då jag har fixat nytt avgasrör till bilen, köpt nya badrumsmöbler och fått en fet bot.. =( Men ett par nya vita ridbyxor står på listan då mina är missfärgade! ett nytt vitt schabrak tror jag nog oxå! ev ett nytt träns oxå! listan kan göras lång men som sagt.. har inte pengar till allt!

Funderar på att rensa lite bland mina hästgrejer för att ev få in lite pengar till nytt! Är det något ni är på jakt efter så fråga, jag kanske har det du söker!?



Har inte jobbat med eller träffat min fina vän josse sen innan nyår!! 
Å vi ses inte förrän på onsdag! Har lite Josse-abstinens! <3






sara

Å gala, va kul! det blir nog en rolig kväll :-)

ha de kram kram



URL:


Jossan

Ser ut som du har mycket att stå i ;) tack för de fina orden.. Längtar efter dig med! Har ju fått en vana att träffa dig dagligen nu. Men på onsdag, då blir det kramkalas <3

Kram



URL: http://www.varatlillahus.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?