Lördag
Publicerat den

Klockan va ställd på 8.50 men vaknade 7.30 =) Håller just nu på och plockar undan lite för i eftermiddag kommer tjejerna hit som jag ska på ridsportgalan med!
Vi ska fixa oss ihop lite, planen va att fixa allas hår men nu ska jag ju på hoppträningen så det blir nog lite ont om tid, mitt hår och min styling går före de andras! =P
Före:
Efter:
I veckan så gjorde jag en ganska totalmakover på min vän Elin... eller bara klippning, ingen färg!
jag tycker hon va så modig.. hade inte klippt sig på ett år ungefär! Jag blir nästan lite nervös när jag ska klippa av någon så mycket hår, tar ju flera år innan det växer ut om man ångrar sig! =) Hon blev iallafall väldigt nöjd!
Före: Klickbara bilder
Efter: Klickbara bilder
Nu äre dax för frukost för snart kommer Bella och hämtar mig!
Tjao!



Lisa

Nu vill vi läsa lite om Björnträningen =)



URL: http://lisashast.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?