Ledig dag!
Publicerat den

Som sagt tog ledigt idag då vi har lite lugnt på jobbet såhär efter alla helgerna..
Planen va att jag skulle vara på stan kl 10 för att börja sökandet efter galaklänningen!
Det gick sådär.. jag vaknade starx efter 9 och gick itne upp förrän vid halv 10, orkade inte skynda mig så klockan hann väl bli 11 innan jag tog cyklen till stan.
Gick runt i alla butiker utan att hitta något vettigt, fick inte med mig något hem! Tog en lunch med mammi innan jag å cykeln åkte hem igen!

Gick å hämtade wiggo för en promenad i Ockaparken, en ny miljö för mig, mysig park.. där blir det grillning i sommar tycker jag!! =) Wiggos husse har skadat foten så jag hjälpte till lite, liten sak för mig men jag tror det är till stor hjälp för dom! Men roligare att gå en promenad med en hund än själv..

Nu sitter jag och väntar på rörmokaren som ska komma å kolla på mina nya saker till badrummet och vad som behöver göras.. vill sååå gärna få ordning där inne och bli av med toastol och stor kartong från mitt rum.. är ju ganska litet ändå liksom!!

Ikväll blir det ev. häng hos systra mi och sova över.. imorgon blir det buss till och från jobbet! jihaaa =/

Har suttit på nätet och spanat på klänningar och hittade några, ska fundera över dem och även prova några som Bella hade, kan vara skönt att låna då man inte går i finklänning varje kväll.. risken är att man köper något för att sedan använda det 1 gång!!!

Kram!





sis

hoppas verkligen du får ordning på badrummet snart. nästa vecka böjas de här... himla skönt när det är klart! tack för sällskap igår kram kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?