Tisdag
Publicerat den

Har jobbat 14-20 idag! tänkte försöka sova lääänge! men såklart ringer syrran 8.40 å väcker mig! =P
- jaha, men du sover ju aldrig såhär länge!

Hann med en tidigare buss hem så jag va hemma till 20.00!
Frida messade mig idag och frågade om vi skulle gå en kvällspromenad och jag är inte sen å nappa!
så vi kom precis hem efter ca 50 minuters promenad! Så härligt det är ute nu alltså!
Vi bestämde att vi ska gå en promenad minst 1 gång i veckan! =)
Har inhandlat nya produkter till mitt ansikte idag! är så jävla torr för tillfället! =(
Så ny ansiktsrengöring, ansiktsvatten och ansiktskräm ska nu flitigt användas...
Just ja! fick med mig en ny hjälm hem från göteborg oxå! många av er har säkert haft eran i flera år.. =P
såhär i efterhand kan jag konstatera att alla mina köp blev dyrare än jag tänkt.. haha
alla sakerna kostade nog dubbelt så mycket som jag tänkt att de skulle! *ops*
nu ska jag kolla på BB! see ya!



Johanna

Orodukterna är helt underbara, jag är kära i mina som jag fick av Jossan :)



URL: http://blogg.frokenflora.org


Frida

Ja, nu får vi se till att gå en gång i veckan också! :)



URL: http://friduusss.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?