Helgen är snart över...
Publicerat den

Jag checkade in hos min mamma i fredagskväll och kom precis hem därifrån! <3
Igår fick Shiloh sig en genomkörare av Klara och tanken var att jag skulle göra samma som hon idag.. MEN!
när jag klockan ringde i kl 7 morse va det -20 grader ute och jag hade tid i ridhuset kl 9! tar ju ca 20 minuter att gå till ridhuset oxå, enkel väg!
Känner att det inte är vare sig mänskligt eller hästligt att köra ett hårdare träningpass när det är så pass kallt så jag ställde in! =(
Hade verkligen behövt det.. men nu är det som det är! Blir en skrittur lite senare idag istället har insläppet i stallet ikväll!
Annars har det inte hänt mycket i helgen.. sköönt faktiskt!
Nästa helg blir det stockholm med brudarna på jobbet, först kurs på dagen och sen Dirty Dancing på kvällen och party på Cafe Opera! Kan nog bli en grym helg som avslutas med Hotellfrukost! =)
innan stockholm ska vi ha lite egen hårvård på jobbet! jag behöver verkligen en klippning! =)
Bara 3 veckor kvar tills jag får piiiiiiip tillbaka! =) nedräkningen har börjat..
Har ju fått min nya mobil nu, en iPhone 4, men har förlorat alla nummer så har du mitt nummer får du gärna skicka ett sms till mig =)
Nu ska jag plocka undan lite här hemma och köra igång en maskin tvätt!



Johanna

Tycket jag känner igen outfiten ;) kul att läsa din blogg förresten! Kram



URL: http://blogg.frokenflora.org





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?