Grattis!!
Publicerat den

Idag fyller världens bästa granne 23 år!


Hon började som kund hos mig för kanske.. 5 år sedan!

Hon hade blivit rekommenderad av Klara tror jag! =)

Vi hade ju samma intresse, nämligen hästarna!

Jag flyttade in i hennes port av en slump förra året..

Vi har blivit bra kompisar nu och jag verkligen älskar att ha henne 2 våningar upp! =)

Har man glömt handla något kanske det finns däruppe,

eller om man är sugen på pepsi eller chips så finns det alltid där! =P

Men bäst av allt är att det finns sällskap, spontant på kvällarna att bara hänga med varandra å slippa sitta själv, eventuellt äta en god bit mat! Dock får jag alltid ta med mig sallad själv för det finns aldrig hos henne!

Tack för att du finns Frida och stort grattis på födelsedagen! ♥





Frida

Åh, nu blev jag lite rörd! :')

Jag fullkomligt älskar att du finns två våningar ner! ;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?