Deppig!
Publicerat den

Jag fyller 27 år imorgon.. Ofta funderar jag på vart jag kommit i mitt liv.. lever ensam, bor i en 1:a, inga barn mm...
Flera av mina vänner är sambo, bor i villa, har en kombi och barn! när ska jag få allt det??
Får liksom lite panik.. hur ska jag hinna med allt?
Ska ta å gråta en skvätt nu, hoppas på att det känns bättre imorgon! =(



Carro



URL:


Carro

Men gumman!! Titta på mej! Det hjälper inte alltid att man haft ett förhållande i 11 år, inga barn gjorda här heller! Tror man får ta livet som det kommer. Försök släppa stressen så händer allt av sig självt sen! Hör av dej när du känner dej ensam så finns jag!! Grattis i förskott!!



URL:


Carro K

Nu ska jag muntra upp dig :)

Jag fyller 30 år om 2 veckor och är skild, singel, barnlös och bor i en liten tvåa - Erkänn att det känns lite bättre nu?!

Kram Carro



URL: http://kroppcaka.blogspot.com


Jossan

Finaste du! När du träffar den rätta, som väntar någonstans just på dig, så kommer du inte alls tänka så där.. Snart så händer det. Puss, imorgon ska vi mysa ordentligt på jobbet och fira dig sötnos..



URL:


Frida

Elin allt löser sig! Man behöver inte vara sambo och ha barn för att ha lyckats i livet :) Lev livet och passa på att göra saker som DU vill göra!



URL: http://friduusss.wordpress.com


Lisa

Eller så tänker du att du är en tjej som driver ett eget företag, äger en jättefin häst och har massor av möjligheter =) Mannen kommer när du slutat leta, det var så jag "hittade" min.



URL: http://lisashast.blogg.se/


Pernilla L

Jag håller med Lisa, tänk att det du har, är det många som inte har men vill ha :) Du är ju Ung, hela livet är kvar, du hinner med barn sen, jag lovar! Om inte annat kan du få låna min trotsiga 4 åring :) Kram på dej!



URL:


Bella

Nä men Elin, tänk inte så. Du är världens bästa tjej och snaart så kommer han.. det lovar jag. Och som jag sagt tidigare så finns jag inte långt bort. Vänner före pojkvänner... så är det bara! :) Inte längre än ett SMS bort. DU är världens bästa, det tycker jag iallafall! <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?