ÅÅhhhh...
Publicerat den

Planen va att min första "riktiga" tävling för året skulle ske i linköping den 17 mars..
Nu är jag tveksam då proppen kommit ut och det är 1.00m som är den lägsta! hmm, inte redo för 1.10 ännu och känns sådär att sitta å åka till linköping för 1 klass!
Dessutom är det första tävlingen för många och de brukar vara mycket starter..
Risken är att tävlingen börjar 8.00 oxå! hmm inte kul..
Ska ju på träningshoppning i linköping i helgen, får väl se hur det går!
Snart dax för Den hemlige miljonären på tv.. gillar det programmet skarpt!
Puss å hej!
Aniara & jag i Linköping 1m Clear Round -06 (tror jag)



Frida

what a fuck! jag skulle ju också till Linköping! Finns det inget annat man kan åka på? :)



URL: http://friduusss.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?