16/2-12
Publicerat den

Vill börja med att tacka för all peppning jag fick om inlägget "Deppig!" =) Kärlek till er alla!
Jobbade sent idag och trodde inte jag skulle bli speciellt firad idag..
Men som ni såg i tidigare inlägg möttes jag av blommor och presentkort på Fröken Flora! Tack så mycket! <3
Blev även bjuden på lunch idag.. våran så kallade "Fredagslunch", Frida, jag, cilla och josse brukar gå ut och äta!
Nu för tiden blir det dock att vi äter den på torsdagen men vi kallar den fortfarande Fredagslunch hahah
kl 19.45 kommer Syrran och henka in på salongen och jag tänkte väl, schysst att de kommer och ska
skjutsa hem mig så jag slipper ta bussen..
Väl inne i bilen tycker jag att henka kör en konstig väg men han säger att han tänkte köra förbi statoil och köpa en korv.. han undrade också om jag ville ha en!? JA tack, det vill jag! =)
Men sen när vi kommer vid å-cafeet så svänger han in på parkeringen där.. haha, vilken överraskning!!
väl där inne satt även mamma där och väntade! <3 åt en jättegod plankstek! MUMS!!
Fick en thomas sabo berlock till mitt armband, ett rött hjärta av Sara och Henka!!
Av mamma och mormor fick jag det nya handfatet och spegelskåpet till badrummet! älskar såna presenter.
Jag lånade pengar av mamma för att köpa ny badrumsinredning.. i julklapp fick jag toastolen och nu i födelsedagspresent handfatet och spegeln!
Det är verkligen såna presenter man behöver! Jag har ju gått å trott att jag är skyldig henne pengarna för detta, men att sedan få dessa saker är ju underbart! så nu är skulden börta! skööönt!!
Nu vill jag bara få dit sakerna som stått och skräpat i mitt "rum" i 2 månader.. =/
Kom hem för en stund sen och ska strax hoppa i säng!
puss å kraaam!



Carro

Lät ju som en helt fantastisk dag med nära och kära!! Om 40 min blir det min dag, men dom 40 min ska jag ägna alla goda tankar till dej!! Kärlek!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?