Min drömhäst!
Publicerat den

Emilie kom med denna rubrik!
 
Självklart älskar jag ju min häst och hon är fantastisk på alla sätt och vis!
 
Drömhästen är väl en som är väldigt välriden på backen och har ett fint steg, som kan galoppombyten enkelt och skänkelvikningar, går i en fin form enkelt utan att man behöver jobba ihjäl sig!
 
Den ska vara ärlig på hinder, behöver inte hoppa hus för det vågar jag ändå inte hoppa! ;-) Lättreglerad mellan hindren.
 
Jag vill att hästen ska vara orädd och vara trevlig vid all hantering.
Färg av mindre betydelse dock inte skäck! (sorry om nån nu har en skäck) Gillar mörka skimmlar, gärna med ljusare man och svans!
 
Jaa, det var väl det tror jag!
 
 
 



Denize

Hej Elin!
Joo, det är riktigt :`) har säkert gått ner 20 kg. Roligt att du märker det, det får en att fortsätta!
Tack så mycket.



URL: http://wroteyourname.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?