Det här gör mig lycklig
Publicerat den

Mina vänner! Ni är fantastiska..
Finns alltid där, ni kommer med råd och ni är bara sådär fina som riktiga vänner ska vara!
Man behöver inte göra sig till utan vi tycker om varandra för den man är..
 
Jag blir oxå lycklig när det går framåt och bra med Shiloh! När vi gör bra tävlingar tillsammans å man blir sporrad att fortsätta..
 
Något som skulle göra mig lycklig men som fortfarande saknas i mitt liv är ju Kärlek!
Jag får såklart väldigt mycket kärlek i mitt liv från familj och vänner men jag syftar på kärlek från det manliga könet, nån att mysa med, nån att dela vardagen med och känna att man vill leva sitt liv tillsammans med! <3
 
 
 Rubriken va skriven av Cilla
 
 
 
 
 



Frida A

Vilka fina ord vännen!
Är säker på att din dröm prins dyker upp förr eller senare!
Det finns en för alla!
Kramar till dig bästa Elon<3



URL:


Carro

Tre saker jag gör när ingen tittar..



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?