Sorry!
Publicerat den

Dåligt med uppdatering I know..!

Sen sist har vi ju varit på Vreta och deltagit i Kvalitén för 4-åriga hästar!
Resultatet blev klass 1, med bla. 8-7 i hoppningen..
Här kommer en film från hoppdelen, gångartsdelen är ju sjuukt tråkig att titta på! =)





Det var duktiga Klara Lindström som visade henne.. och vi va nöjda, hon gjorde vad hon kunde helt enkelt!










Idag va det tävlingar i stallet på Lilla Hageby! Jag hade anmält mig till en bedömningsklass 90cm då jag hoppat min häst 2 ggr på 2 månader =) men hon har ju hoppats av Klara där emellan..

Innan jag gick in på banan funderade jag på hur jag skulle göra om jag gick till omhoppning, min häst är ju bara 4 år och har aldrig gått en omhoppning.. Jag kom väl egentligen inte fram till något, blir ju sjukt sugen på att ge järnet, men samtidigt är hon ju bara 4!!
Felfri i grunden va vi och jag satsade i omhoppningen tyvärr med ett nedslag, men med bästa 4 fels tidenräckte det till en 3.e plats! Lilla Hjärtat, hon va så med på noterna, ökad fart och snäva svängar utan problem! =D

Blev sugen på 1m oxå så jag red även den klassen men 8 fel som resultat, men jag är jättenöjd.. hon hade en framåtbjudning som hon inte haft på länge å så gick hon en dressyrklass igår oxå!








Vi kommer ha så sjukt kul ihop, du å jag! ♥

Tjipp å hej!  Kommer ett inlägg som inte handlar om häst ikväll oxå!



Frida

Härligt med uppdatering Elin! Fortätt nu också! :)

Vad kul att det gick så bra med hoppningen idag! :)



URL: http://friduusss.blogg.se/


sis

va fina o duktiga ni är... bra att du tog bort ljudet på filmen ;) haha.. puss



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?