Ledig!
Publicerat den

Helgen har sprungit förbi..
I fredags slutade jag kl 13, åkte till stallet, lunchfodrade och fixade, red sedan en tur i skogen med elin och siri!
Kom hem runt 18, då blev det full fart för att göra i ordning sig. Bella hämtade upp mig så åkte vi till Carro där blev det tacomys å vin! Underbart ♥ en utgång på det som inte blev alltför blodig.

Lördagen bjöd på en ordentlig sovmorgon, gick upp vid 12, åkte till stallet vid 14, hästen fick vila..
Sen hem å fixa mig för att sedan bege mig mot Valdemarsvik där det va inflyttningsfest!
Festen va kul, blev en lite utgång ner till Davidssons.. vi som gick dit från festen va väl 10 pers, å det va väl ca 10 pers på davidssons innan.. haha, men "vårat gäng" hade kul iallafall!! Dansade järnet!!..

Vaknade vid 10 och åt frukost, vi fastnade framför reprisen av fångarna på fortet innan det blev en promenad i viken, sedan lite kebab innan hemfärd!
Stannade i stallet på vägen hem, blev lite hoppning med bella, lite studs och hoppning på båge! Shiloh skötte sig, men knackade i studsen flera gånger..
Sedan blev det söndagsmys med Bella! ♥

Har varit ledig idag, skööönt! Började även denna dag med en liten sovmorgon, till 9, men det är bra för att vara mig, brukar vakna tidigt även om jag får sova hur länge jag vill..
Pluggade sedan lite E-teori, klarade inte provet i torsdags!!
Åkte sedan till stallet, bibbi skulle komma å slå på shilohs tappsko, ingen ridning idag heller!
Har under eftermiddagen fått min älskade tvättmaskin inkopplad =) Så nu behöver jag inte tvätta hos mamma eller på jobbet när det krisar sig.. kommer fortfarande tvätta lakan och handdukar i tvättstugan, men skönt att ha en egen, slippa passa tider!!

Blir att premiärtvätta ikväll, tvättunnan är full!! =P




Väntar nu på syrran, ska in till stan en sväng, hon ville ha lite smakråd då hon ska köpa skor/stövlar!! Tänkte försöka få i mig nån mat oxå för det har jag inte fått i mig ännu!

KRAAAM



sis

tack för smakrådet... det blev ett par andra ändå tillslut...



sköönt me tvättmaskin! äntligen. puss



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?