Helgen är över!
Publicerat den

Dagen har spenderats med Bella!
Jag hade morgonfodring och utsläpp idag, så jag var i stallet run 6.40.
Hästarna fick sin frukost och jag min, sedan blev de utsläppta i hagen. Straxt därefter kom Anna och klippte Shiloh! Anna och hennes klippmaskin är grym! Låter inget och snyggt blir det oxå! Shiloh blev klippt överallt utom vid sadeln och benen, det tog ca 35 minuter! Shiloh skötte sig kanon, stod still hela tiden! Underbara tjej <3
Efter klippningen tog jag en kortare ridtur på ca 25 minuter.

Sen kom Bella till stallet och jag hjälpte henne med hindrena när hon hoppade sin fina Strass!
Hem en snabbis och duscha och fixa till mig för att sedan käka lunch på Paus med Bella!
Hon har ju precis fått sin lägenhet så vi åkte ut till ingelsta området och kollade tapeter och soffor.. Jag hittade ny badrumsinredning som jag vill ha men det får vänta några månader, måste spara lite! =)
Efter shoppingen blev det lite soffhäng hos mig innan vi begav och till filmstaden och såg filmen Crazy, Stupid, Love.
Den innehöll det mesta kan man säga! =) faktiskt väldigt bra!



Nästa helg har en film som heter "One day" premiär så vi ska nog gå på bio nästa helg oxå! =)

Kom precis hem från bion och då hamnade jag i soffan! Underbart!
Måste vara duktig och plugga BE-teori i veckan, provet närmar sig.. :/

Sov gott kära vänner! Pussss







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?