God morgon!
Publicerat den

Fredagskvällen tillbringade jag hemma hos Cilla, Fredrik och Tuvalie! Bjöds på god mat och soffhäng till Idol.
Jag tycker att Molly va bäst igår! Underbar kommentar av Bagge.

Från aftonbladet.se
– Du har en förmåga att förvandla varenda låt till din egen. Vissa stunder briljerar du – andra blir du rädd. Jag vill se en mer självsäker Amanda, sa Laila.

Kanske blev han för upprörd. Kanske hade Anders Bagge bara en dålig dag på jobbet. För sekunden efter kom han med en freudiansk felsägning han sent skulle glömma:

– Jag tycker att min fru har fel. Min fru...förlåt! Min EX-FRU. Helvete. Stryp mig. Nu blir jag så röd i ansiktet. Jag orkar inte prata, sa en högröd Anders Bagge.

hahah, sjukt kul!

Efter idol åkte jag hem och skrev ett inlägg till bloggen som ska publiceras den 5 november! Mycket tårar när det skrevs! :-(

Somnade runt 00.30 och vaknade vid 9.30..
Har precis käkat frukost och städat i köket, ska ta tag i resten nu.

Vi hörs! Puss å Kram







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?