FREEEEDAG!!
Publicerat den

Äntligen är den här.. =)

Jobbade till 20.00 igår å när jag kom hem gjorde jag mig ett glas varm oboy med vispgrädde! UNDERBART gott!!
Sen blev det häng uppe hos Frida, kollade på lyxfällan och fråga olle filmen eller nåt.. knutte folket fick en ny stämpel på sig enligt mig.. Förstår inte att man kan bli upphetsad och kåt av att få stora fiskekrokar ditsatta på kroppen och sedan hänga i rep och dingla.. blää! eller att få varmt stearin hällandes på sin kropp!! märkliga människor...




Igår kom alla nya produkter till jobbet, vi ska bara använda oss av MATRIX. tidigare har vi använt olika allihopa men det blir bättre både för oss och för kunderna att vi har samma allihopa.. Det är alltid spännande att byta färg och styling, men man blir lite nybörjare ett tag!

Shiloh har fått vila 2 dagar nu men i helgen ska hon gå, skulle vilja löhoppa, får se om jag får nån annan med mig, är ingen ide att göra det själv!

Imorgon blir det lite party hos mig, 3 bruttor från las vikas kommer in till stan och gör den osäker!! =)
Hemmagjord pizza och förferre, för att sedan avsluta på hugos! me like..

idag blire jobb 11-18, åker nog tidigare och fixar med de nya grejjerna på jobbet.. stallet är redan klart för idag!

Trevlig helg kära vänner, puss å kram!




Frida

Fan vad hurtigt att ha stallet klart innan 9 :)



URL: http://friduusss.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?