Fredag!
Publicerat den

Så va vi redan framme vid fredag.. Idag jobbar jag 9-16 skönt! Blir fredags lunch med brudarna på jobbet! MYS! Efter det blire stallet å fixa, Shiloh får vila idag. Nån som vill hitta på något ikväll? kanske gå ut å käka eller köpa hem mat å kolla på idol?? öppen för förslag =)

Vad har hänt i veckan då?!
Jag har hämtat hem min nya älskling, en Ringo Star hästtransport! ♥
Igår va jag och köpte nya vinterdäck till den då den hade allround däck men vi  har dubbat på bilen, så då måste man ju ha det även på släpet!
Igår va jag duktig och gick en långpromenad på kvällen, va hästledig, å kan ju inte sitta framför datorn/tv:n hela kvällen!

I helgen måste jag ta tag i min lägenhet, städa iordning och sätta in papper i pärmar.. helst tvätta oxå! Har nog missat min uppsatta tid, kommer inte ihåg vilken dag jag satt upp =/ får åka ut till mamma och låna hennes tvättmaskin om det inte finns några tider kvar i tvättstugan.

I helgen ska jag rida både lördag och söndag blir skogen båda dagarna!













NAMN
 

MAIL


URL





Spara?