Fest vare här!
Publicerat den

Fredagskvällen spenderades i Ljunga med mamma! Blev mys på hög nivå men god mat och idol tittande! =)
Förstår inte hur man kan glömma texten i "om sanningen ska fram" Linni skulle åkt ut tycker jag!
Sov över hos mamma, på morgonen åkte vi bort till ridsportbutiken i ljunga och köpte super E till shiloh..
Vi va även och hälsade på min mormor på sitt boende, gick en promenad med henne i det underbara vädret!

Sen blev det stallet, hade hand om strass oxå, så 2 hästar och rida och fixa allt till, tur mammi följde med och hjälpte till! <3

Igår kväll va det fest hos mig inkl utgång. josse, johanna och carro från Valdemarsvik kom till stan för att festa till det.. även kitte och anders gjorde oss sällskap! innan grabbarna kom så käkade vi hemmagjord pizza, mmm så gott! =) På hugos blev det mycket dans, de va väldigt mycket folk ute. Vi hade en jättekul kväll med lagom mycket alkohol! så idag mår jag ganska bra, trött, men helt ok! brudarna har åkt hem igen och nu sitter jag här i soffan å segar till fångarna på fortet!

Jenny som hjälper mig med shiloh hörde av sig igår och erbjöd sig hjälpa mig med shiloh idag då jag skulle vara bakis idag! UNDERBART! så jag får se om jag åker ut å rider under eftermiddagen..

Har även blivit erbjuden en fast plats på Björn träningen på VRF om jag blir medlem och tävlar för dom.. så nästa år blir det tillbaka till VRF! Har alltid ridit för vrf men i år har jag tävlat för hageby! de har ju väldigt dåligt med tränings möjligheter.. tyvärr!

Här kommer lite bilder från gårdagen!
















sis

va kul att de blev en lyckad helg =) vi får ta en pizza-kväll framöver tror jag... blev hungrig när jag såg den! puss på dig gullet <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?