Burr
Publicerat den

Fan vad kallt det är ute!

Som sagt, nu är lägenheten städad och fin och det luktar rengöringsmedel =)

Blev stallet efter städningen och en tur i skogen med Pernilla! Red en väg som jag inte ridit förrut, inte Pernilla heller!
Mén en bra väg, mycket skog först och sedan en lång galoppsträcka! wiie*
Efter ridturen va jag ganska frusen men ville ändå kolla på jenny och linda när de hoppade! men burr, då blev jag verkligen genomfrusen.. usch!
 så nu ska jag hoppa in i duschen för att få upp värmen igen och sen ska jag hem till syrran och henka och käka, blir nog övernattning tror jag, kommer ut dit ganska sent..

Imorgon har jag morgonfodringen vilket innebär uppstigning runt 06.00 GÄSP!! sen kommer Anna och klipper Shiloh, äntligen!!

Hejrå!





sara

tack för en trevlig kväll igår stumpan!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?