Annat har hänt oxå!
Publicerat den

Ett inlägg utan hästar jag lovar.. =P

Nu i fredags va vi ett gäng brudar som va på Ladies Night!
Sjukt kul, maten va sådär men sällskapet och draget va grymt! Mkt bättre att sitta å käka samtidigt än som förra året på läktaren..!








Syrran gjord iordning sig tillsammans med oss men hon gick på Ladies med sina vänner! =) SCHNYGGO!!

Hästtransporten har blivit såld och jag ska hämta min nya nästa vecka.. wiie, håller på med att ta BE kort nu så att jag får köra den oxå! haha

Hade ju stallfest hos mig i början av sept, här kommer lite bilder! Alla pallar inte Lilla H:s stallfester, så äre bara! men vi va ändå ett gäng som lyckades ta oss ut på krogen efter förfesten hos mig, några gick till Puls och några till Wasa.. kvällen va väldigt lyckad tycker jag och det var inte bara jag som va ute sent i stallet på söndagen med huvudvärk! =/






Va på stan i veckan med mamma och syster, började med lunch på Thairestaurangen i Ströget, mumma! Nu när man inte jobbar i stan längre å inte äter där så ofta är det grymt gott..

Fick med mig lite saker hem bl.a, en mössa som jag fick av Världens Bästa Mamma, samt en kavaj, stickad tröja och några bh:ar! =)

Nu är jag helt slut efter att ha redigerat filmer och skrivit blogginlägg! =) Ska kliva över till sängen nu!

Hoppas ni haft en trevlig helg, det har iallafall jag! Godnatt




Frida

ja jätte duktig Elin! :) nu måste hålla igång det här också ;)



URL: http://friduusss.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?