Städning pågår..
Publicerat den

Eller jag är faktiskt ganska klar, ska bara hänga upp en maskin tvätt!
Är så himla skönt när städningen är klar, alla kläder är i sina lådor och det luktar rent och fräscht. Frågan är ju varför man inte är bättre på att hålla efter... Jaja, har bäddat med rena sängkläder oxå, det är underbart att gå å lägga sig i rena sängkläder!

Sen blire en dusch och fixa till mig inför att jag ska fota mig till körkortet.

Fick lite påbackning om att jag glömt berätta om att jag va på pay & jump i lördags på VRF.
Dagen va såklart den kallaste  under denna höst och dimman låg tät över tegneby!
Hade med mig Linda W som groom men hon va tvungen att åka hem senast halv ett, trodde verkligen att det skulle gå fortare än det gjorde och vi fick plocka ut shiloh alldeles för tidigt pga att linda skulle åka.. men men thats life! =) skrittade runt bra länge och jag blev mer och mer frusen.. travade lite för att försöka få upp värmen, men icke! hoppade av och gick lite istället och sprang med henne oxå, för att få igång min egen cirkulation.. blev bättre och hoppade upp igen och började jobba henne lite mer.
Inne på banan till 90cm kändes hon pigg och fin tycker jag, rev 7:an den föll några sek efter att vi hoppat! SURT! hade svårt med min egna balans att räta upp mig efter hindren och hjälmen åkte fram i pannan flera gånger, hahaha! Stel som en pinne och påklädd till max.. =)
Mamma missade att bommen föll så hon gick å köpte mig en rosett =) Gulliga mamma <3

I 1m kändes hon faktiskt lite trött och vi kom nära och stort som sist på fursta, men denna gång föll 2 bommar och det va väl helt ok tycker jag.. Nu blir det ingen mer hoppning förrän i januari..
Ska hålla igång henne under november här och sen blir det 1 månads vila.

Här kommer filmen från 90cm










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?