Söndag!
Publicerat den

Det känns faktiskt jättebra att skrivit av mig om pappa, vet att många vet att han inte finns.. men man har svårt att fråga varför å det förstår jag! Men nu vet ni allt, och är det nåt ni undrar så fråga =) Många av er kan inte tänka er ett liv utan er pappa, försök uppskatta dem mer, inte klaga på dem om de gör saker galet.. Tyck heller inte att det är skitsvårt att köpa något till er pappa på farsdag som är nästa helg.. VAR GLADA FÖR ATT NI HAR EN PAPPA Å KÖPA NÅGOT TILL!! Lova mig det!

Vill också tacka för alla kommentarer både på bloggen och facebook, det värmer verkligen! ♥
Blev besöksrekord på bloggen igår oxå!
Nog om detta!

Igår va jag ju på Pay & Jump på Stall Fursta. Klasserna va 90cm och 1m. Vi kom dit exakt så som jag tänkt mig, va väl 2 ryttare kvar i 70 när vi kom. så det va bara att startanmäla sig, kolla på några ekipage och lasta ur å klä på hästen! Framridningen gick bra, kom tokigt på oxern första språnget men fick några bra oxå!
90cm: Kändes kanon, bra tempo, kom bra på alla hinder tror jag, fick den känslan iallafall, hoppade omhoppningen oxå felfritt!
1m: Hade stått lite länge utanför men galopperade runt några varv när jag kom in. Kom illa på flera hinder, hon hoppade av stort å jag va inte riktigt med, och la in det där lilla extra språnget på vissa. fick ingen bra känsla men vi va felfria även här! min första 0fels runda på shiloh i 1m! =) även om vi kommer lite tokigt så gör hon ett jävla bra jobb min pålle! ♥

Resultatet 2 rosetter av 2 möjliga! Nästa helg ska jag nog åka till VRF på deras pay & jump och hoppa samma klasser!

Igår kväll va jag bella å cissi och käkade på trädgårdsgatan 3, kanon mat till ett kanonpris kan man sammanfatta det! kommer absolut gå dit flera gånger! Värt att prova!

Idag ska jag röja i lägenheten, fixa bokföringen, tvätta bilen, fixa stallet och rida en runda och ikväll har vi stallmöte!







Kristin Mellqvist

Tack Elin.

Kul att det gick bra på Fursta.



URL: http://xtins.blogg.se/


sara

Grattis!

Kul att det blev två felfria rundor =) Bra jobbat!

KRAM



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?